Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2016 00:20 - За сърча
Автор: leomascarpone Категория: Лични дневници   
Прочетен: 404 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Значи, напоследък виждам, че доста не се справям с търсенето тук-там из интернет пространството. Мисля, че една от причините е, че част от мен намира виртуалното за толкова досадно и дезорганизирано, че просто душицата ми иска да се върне обратно тъй, 30 години назад, за да си поживее в ред.
Хубаво де, но пък част от мен се и вълнува от необятната инофрмация... знам си аз, трябваше ми малко повече интелект, за да мога да превърна хаоса, който виждам, в една голяма възможност да намирам точно това, което ми трябва - за отрицателно време. Спомням си често за Нео от Матрицата, как гледаше оня зелен код и го провидя. Гледам и аз в гугъл и търся да си преведа шибан правен термин от български на английски, ама на- не става, да му го натиря на простака....

И то, като реши човек да се прави на умен... направо ме е яд. С познанията си по английски си викам, айде аз ще опитам да намеря термина, така ще поопиша малко. 1 час така... един проклет загубен час, в който можех да гледам в една точка, да се почесвам, да се чудя що нямам гадже и дали плаша хората, които ме привличат, щото съм намусен, високомерен и ръбат човек... можех и да си мисля за глупавия филм "За любовта"- руски, който дават сега във Варна и да се питам защо руснаците се правят на американци толкова неумело... да де, ама вместо това самоотвержено търсих всякакви варианти, за да си намеря въпросната думичка...  накрая си викам, ще изляза извън проклетата кутия, за която всички говорят, че съществува и приканват самовлюбено останалите да напуснат... и ще напиша проклетата дума на български в гуугл- транслейт. То, да му го начукам, излезе точно оттам... Един проклет час, който можех да промотая, прекарах в Гуугл, който, ако беше човек, щеше да вземе статуетка за "Най-добър приятел" на повече от милиард хора по света...


Писна ми... искам хора вече.... Искам да видя, така, усмихнати човеци. И добри.. Ако не, Гуугл, проклетия Гуугл може и да ми ги намери... Остава само да напиша...  ДОБРИ ХОРА  в транслейта.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: leomascarpone
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5075
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031